Kokbokstips !!

Årets bokrea blev inget undantag...jag köpte några kokböcker till...En av dem hade ett riktigt spännande omslag och var med som boktips i Gokväll...så här står det på baksidan av boken:
 
En pratsjuk hemmafru, en försvunnen vigselring, en österrikisk sexolog, ett borttrollat fläskberg, futurister på krigsstigen, rotfrukter i motljus, frigörande övningar, dansmaskiner och kölhalning, matlagning i högklackat och sextiosex enkla recept som får din vardag att smaka som en lördag.
 
Riktigt kul och bra..
 
 
Eftersom jag verkligen gillar indisk mat (om den inte är för stark) blev jag riktigt glad när jag hittade denna bok på rean..och den infriade verkligen mina förväntningar. Lätta recept att följa, inget krångel och riktigt goda rätter.
Har redan lagat några, dock blev plånboken lite tunnare efter att jag investerat i kryddor för säkert 200 kronor men de lär nog räcka rätt så länge..
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ser fram emot att bli bjuden på hemlagad indisk mat, gör inget om det är liiite stark.

2014-03-11 @ 10:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0