Boktips!

Hoppas att ni som jag passar på att sitta och njuta med en bra bok i sommar!
Här får ni några tips på kanonböcker som jag redan har läst. Jag avundas er som ännu inte har läst Jo Nesboes deckare!! SÅ BRA!!! Den allra senaste heter Polis och var en riktig nagelbitare men om ni vill börja läsa dessa deckare så råder jag er att börja med den första boken för att sedan fortsätta...jag lovar att ni inte kan sluta...
 
Tänk att jag inte vet hur man roterar bilden...men ni börjar med Fladdermusmannen och fortsätter med Kackerlackorna.........
 
Den senaste.....
 
Är inte deckare din grej så LÄS DENNA!!
Fredrik Backmans debutroman om den arga äldre mannen i grannhuset lyckas både skapa sitt eget humoristiska universum och berätta något viktigt om oss själva och vår tid.
LÄS!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0