Magisk.............

var kvällen med Mando Diao!! Grattis alla Ni som var där och sorry alla ni som missade denna fantastiska kväll.
 
Mando Diao kom till Fagervik för att framföra sitt hyllade album Infruset där de har tonsatt den svenske poeten Gustaf Fröding. Soundet var både rått och skört på samma gång, som det vackra i en gammal förfallen ruin. Långt ifrån det rockiga sound som Mando Diao normalt brukar ha men ack så vackert och med grym känsla!
 
Konserten avslutades dock med några rockiga "gamla låtar",  Dance with somebody och Gloria och då trodde jag faktiskt att hela Fagervik skulle explodera!! Så mäktigt och så bra!!!
 
Kan också nämna att jag hade sett premiären av Infruset-konserten via länk i Söråker i oktober förra året men gårdagen toppade allt!
 
Hela arrangemanget får toppbetyg!! TACK till arrangörerna.
 
Klick på länken så får ni höra en av mina favvolåtar ever....
 
http://www.youtube.com/watch?v=b3NOCEKTzAU
 
Köpte dessa fina Lovikka.......det kommer ju en bandyvinter och jag tyckte att texten var passande...
 
 
Festligt, folkligt.......
 
Fint på festplatsen...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0