Danmark t o r

Så var jag då hemma igen efter en superhärlig semester. Idag kändes det verkligen som om många hade väntat på att besöka butiken, sååå mycket folk som hittade till butiken idag, denna sista lördagen i månaden. Jättekul!!!
 
Jylland, Fyn och Själland.....
Några bilder från min semestertripp kommer här..
 
Snacka om fickparkering!!!! På färjan mellan Göteborg och Fredikshavn..
Rum nr 11 i Fredrikshavn.....snygg dörr....
Lite Faulty Tower över hotellet men sååååå mysigt!!
Snacka om murgröna!!!!
Ljuset i Skagen!!
Hindsgavl slott där det skulle bo ett spöke....vi såg inget..men fint var det! Inte alls långt från tyska gränsen, men det blir en annan resa!
.........nyckeln kunde man inte tappa bort i alla fall.....
Hyfsad matsal...
Läcker korridor!!
Köpenhamn/Nyhavn
Häftiga figurer som jag stötte på......köpte en liten gorgel som såg snäll ut!!
Chockoläääääääääääde!!!!!! ÖVERALLT!!
Världens godaste pizzor finns här...........i Kivik!!!
Var bara tvungna att ta en avstickare för att avnjuta dessa pizzor trots att det var en väntetid på ca 75 minuter!!!
Poppis ställe!
 
Ullared fick också ett besök...
........och där hade man börjat att plocka fram JULSAKERNA!!!! Så här tidigt har jag aldrig köpt ett julpapper!!! Men det var också det enda..
Hem via Vänersborg så klart!!!

Summa summarum 270 mil denna semestertripp,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0