Smygstart med stjärnor i guld, silver och bronze....

Nu på ett par dagar har det kommit två jätteleveranser och butiken är sprängfylld med varor. Mer kommer så det känns som om det är julafton varje dag när jag får packa upp det ena finare än det andra.
Dessa fina stjärnor har jag plockat fram till försäljning då jag har hört att vissa butiker redan har tagit fram julsakerna!!!! Jag smygstartar alltså med dessa stjärnor som finns i guld, brunt och silver. Guldstjärnorna är verkligen fina mot en mörk vägg och grova snören!
 
Stjärnor endast 15:-/st..........skynda, skynda...

Kommentarer
Postat av: Annie

Hej mamma. Vilka fina stjärnor du har fått. Kanske kommer de gå åt som smör i solsken. Eftersom jag älskar julen så får du gärna lägga undan några åt mig tills jag kommer hem så jag vet att det finns några kvar. Kramar

Svar: Det fixar vi....
DrömRum

2012-10-10 @ 11:52:53
URL: http://dalivetborjar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0