Medelpads trädgårdsmässa lördag-söndag 26-27/5!!

Med platsbrist i butiken och ständig påfyllning av varor säljer jag ut kvarvarande kuddar till HALVA PRISET!

Passa på att fynda alla vackra kuddar nu....annons om detta kommer på söndag i Timråbladet men jag tjuvstartar i butiken redan denna vecka.

Apropå denna vecka så var det full fart igår tisdag...många hade letat sig ut i butiken denna fina kväll. På torsdag är det öppet som vanligt men på lördag håller jag stängt eftersom jag ska vara utställare på Medelpads Trädgårdsmässa. Om ni inte besökte den förra året rekommenderar jag er att åka ut till Eon Arena i Timrå kommande helg! Jag har flera erbjudanden på mässan och det skulle vara kul att se er där!

Välkommen både på torsdag i butiken mellan 18-21 och lördag-söndag på Trädgårdsmässan i Eon Arena, Timrå!!! öppettiderna på mässan är lördag 9-17 och söndag 10-16....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0