Fredag med tulpaner och boktips!

Idag tog jag ut en semesterdag från mitt 8-5 jobb i sta´n. Hade tänkt slappa, MEN jag är lite dålig på det så det blev plock och städning idag. Tog ändå en paus i städandet för att ta en liten jogging-gåtur mitt på dan när det var som soligast. På kvällskvisten en liten tripp på 45 minuter till Birsta för att inhandla dessa fina tulpaner.




Ett paket med vita rosor tänkte jag dekorera min mammas och pappas grav med i morgon då det är en lite speciell dag. Ljusrosa balettskor i mjukt skinn är inhandlade inför sommaren!
 


Jordgubbar att smaska på i kväll!



På bokrean köpte jag MASSOR av böcker och för ett par dagar sedan började jag läsa en av dem och den läste jag ut i morse innan jag klev upp och började städa. Nästa bok i serien ska jag börja på ikväll innan jag somnar så jag undrar hur fast jag kommer att bli i den. Under Birstatrippen nu i kväll hittade jag den tredje i pocketformat så jag kan fortsätta på den när tvåan är färdigläst. Gillar ni deckare? LÄS DESSA!

 

Askungar! Tusenskönor! Änglavakter!

Ha en trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0