Motion och återhämtning!!

I helgen har jag dammat av mina gamla skidor och pjäxor! Har täääänkt och varit sugen på skidspåren länge nu eftersom jag åkte rätt så mycket när jag var betydligt yngre än jag är idag, men bättre sent än aldrig. Någon vallaexpert har jag aldrig varit så jag körde ovallat i dagarna två med några varv i 2,5 km spåret. Hade varken glid eller bakhalt på lördagen och söndagen kunde jag nog ha haft lite fäste men för sjutton tänkte jag, lite ska man ju slita och då tar det ju bättre på extrakilona.......

Tyckte att det gick rätt så bra med tanke på att det var så länge sen jag åkte men i söndagskväll kändes det som om jag hade två heta strykjärn i ljumskarna. 



Fina spår!



Här kände jag mig som ledare i Vasaloppet med spårmaskinen framför mig!!!



Saffranspannkaka med jordgubbar! Gott!! Det ingår väl i återhämtningen att äta!!

 

Förra veckan var jag i Hudiksvall och jobbade en dag, och hittade dessa supergulliga semlor!
Goda var dom också! Var ju tvungen att ladda inför skidåkandet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0