Jag, Ernst och prins Carl-Philip på Formex!!!

Att göra Formex på en dag är verkligen en bragd och det var vad jag gjorde i torsdags eftersom vi var uppknutna till Selånger marknad resten av helgen.
 
Det blev en tidig morgon så att jag kunde vara på plats när mässan öppnade. Med ca 850 utställare så gäller det verkligen att scanna av och besöka det som tilltalade mig. Fotriktiga skor och bekväma kläder är ett måste då jag säkert gick mååååånga måååånga mil denna dag. Under min framfart stötte jag ihop med både Ernst och Carl-Philip som båda kollade in sina designade prylar på mässan.
 
Besökte mina leverantörer och hittade några nya också som hade lite speciella varor. Handlade en hel del så mycket nytt kommer att droppa in efter hand i butiken.
 
Kolla in lite bilder från mässan här.....
 
En av mina favoriter!!!! Jag gillar såna här....är det bara jag som gör det??

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Japp det är förmodligen bara du G som gillar den där figuren...*L*...

2012-09-04 @ 10:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0