Ännu fler varor...

Tävlingen är nu avgjord i tidningen Våning och Villa och vinnarna heter Marie, Stina och Barbro. Grattis till er och hoppas att ni blir nöjda med era fina vinster! Kolla i tidningen som kom igår fredag!

Denna vecka har det kommit mer nyheter till butiken. Bl a korgar i zink/luffarslöjd, zinklyktor. zinkslott/hus mm  samt ännu fler varor i "Leila"-porslinet. Lägger ut bilder så snart det är fotat. 

Varor kommer nu varje vecka och nu under hösten väntar jag bl a hem fantastiska lampor och lyktor som jag såg var några favoriter i en heminredningstidning jag köpte...kul!

Idag är det stängt i butiken och då ska jag passa på att åka till Munkbysjön på deras fina marknad. Hoppas att hitta något gott till lördagskvällen..

På tisdag har jag öppet som vanligt igen om ni är sugen på något nytt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0