Svensktoppen nästa!!!

Nu har det hänt igen!!! Jag ska än en gång få den äran att rösta i svensktoppen!!

Under fyra söndagar ska jag rösta...och så lägligt det blev då att min favvoartist än en gång finns med på listan. Man kan nästan tro att det är uträknat på något vis eftersom jag har varit med och röstat en gång tidigare då denna superartist fanns med. Det är nog BJÖRN SKIFS som på något sätt har ett finger med i spelet och ser till att just JAG får rösta när han är med!!!! Eller hur??



Mmmm, vad tycks!! Lyssna på söndag om ni inte har hört låten!!

Lars Winnerbäck som också tillhör en av mina favoriter fick också en röst liksom Magnus Uggla. På söndag får vi se om någon annan kan fånga min röst, förutom Björn förstås...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0