Caféskylt i trädgården

Vilket väder vi hade i helgen! Passade då på att ta några bilder som kanske kan inspirera. Skylten Café är på ingång igen denna vecka efter att ha varit slutsåld. Doften av syrén har varit helt fantastisk, synd bara att dom inte blommar hela sommaren..Kolla också in några av mina fina loppisfynd, det vita bordet, mjölkkrukan och den stora trätunnan med vita pelargoner och murgröna som står utanför butiken.







Har ni sett vilken läcker blomma i rost som jag köpte på trädgårdsmässan här i Timrå för några helger sedan. Mycket trevlig mässa som jag hoppas kommer tillbaka. Trädgårdslyktan finns i butik och kostar 295:-



Marschallhållare 320:-



Gammal mjölkkruka med fin blomma!



Trätunna med pelargoner och murgröna.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Blääääääääääääää va du har fint överallt ! Suck !

2011-06-14 @ 13:26:36
Postat av: Isabell

Ser ju väldigt fint ut! Läste även inlägget om köket och kaklet, kunde verkligen känna din ångest. Men det kanske är dumt av mig att nämna det nu igen. =P



Länkade till din blogg på min idag i alla fall. Du kan ju gå in och kika där om du vill. :) Skriver mest strunt!



// Isabell

2011-06-16 @ 20:39:29
URL: http://mylifeasisabell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0