Farsdagstips och vardagslyx!

En liten "avstickare" i inredningen är ju de godbitar som jag har fått förmånen att sälja till ER!

Som ni vet har jag ju utnämnt showern till världens bästa duscholja! Helt suverän och flaskorna tog slut direkt så nu har jag fått hem en andra omgång. Denna gång tog jag även hem en duscholja för män som luktar helt fantastiskt. Storsäljaren sägs vara den exklusiva fuktighetskrämen för alla som besväras av torr hud eller torra partier. Har haft några som har provat den och de är mycket nöjda. Så nu lägger jag ut bilderna på dessa produkter, SHOWERN tål att visas en gång till!!



Unna dig lyx i vardagen med denna duscholja, ren ekologisk hudvård. Baserad på svensk ekologisk rapsolja. Doftar Honey-Almond! Pris 189:-


Duscholja tillverkad på mer än 50% ekologisk rapsolja. Mjukgörande för huden redan i duschen!
FARSDAGSPRIS: 89:-


För hela kroppen. Rapsoljans unika fuktighetsbevarande och återfettande egenskaper motverkar effektivt torr och narig hud. Tränger snabbt in i huden. Rapsolja är mjukgörande och innehåller E-vitamin. Pris 115:-








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0