Ny dator, jippie!!

På min födelsedag i fredags överraskade min familj mig med en bärbar dator!! Vilken present va!! Ja jag känner mig verkligen bortskämd. Nu kan jag i alla fall lägga in bilder igen så nu kommer ni att få se en hel del nytt här på bloggen.

Här ser ni skylten som kom idag och som passade mig precis eftersom jag är lite svag för just ROSA! Den fina Kitchen Aid:en som ni ser köpte jag till mig själv i höstas efter att ha haft samma hushållsmaskin i över 30 år...

 

Pink isn´t just a color...it´s an...Attitude


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Grattis i efterskott Geine!!! Det var verkligen en passande skylt. Jag har snart haft min assistent i 30 år också så då får jag väl köpa en ny jag med va;)??? Fina maskiner det där=) Kommer och hälsar på nån dag. KRAM

2010-12-02 @ 09:30:21
URL: http://fagerviken.blogspot.com
Postat av: Inramad inredning ~ Shabby chic och lantligt

Klockren skylt! Vart kan man få tag på den? :)

Svar: Hej!Skylten är på ingång igen. Hör av dig om du vill beställa den!
DrömRum

2013-05-07 @ 21:33:48
URL: http://malinlindstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0