Hedersuppdrag!!

Nu ska ni få höra vilket hedersuppdrag som har tilldelats mig! Jag ska RÖSTA PÅ SVENSKTOPPEN!!
Jag har blivit utvald att ingå i den jury som röstar fram dom mest populära låtarna, i 4 veckor framåt!!

Idag har jag då med stor inlevelse tagit mig an den hedersvärda uppgiften och jag kan väl säga att dagens lista inte riktigt stämde överens med min......Här är i alla fall en av mina favoriter!!



Inte illa va!!

Ett annat hedersvärt uppdrag är att få hjälpa dotter och svärson att piffa till i deras nya lägenhet.
Gammal nyrenoverad lägenhet med både höga och djupa fönster, vilken dröm för en inredningsintresserad!
Ska nog övertala svärson J att det måste finnas en FÅGELBUR där!!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Vilket hedersuppdrag du fått!

Jag gillar också Björn.

2010-03-29 @ 18:30:11
Postat av: Ingrid

Det uppdraget fick M också för ngt år sedan, gissa vem som fick utföra det? Skifs är absolut nr 1!

Du med dina fågelburar....L...

2010-03-30 @ 08:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0