BOKREA!!

Har varit på bokrea i veckan och såklart blev det några böcker! Två deckare och en roman. Bra val tyckte en expedit på Bokia så jag kände mig väldigt nöjd när jag gick därifrån.

Annars är mina favoriter alla kriminalromaner som ROSLUND & HELLSTRÖM har skrivit. När deras nya bok kommer ut får den kosta vad som helst, jag måste bara läsa dem. Den senaste i raden heter Tre Sekunder och bättre kan det knappast bli. Vill ni läsa dem rekommenderar jag att ni läser dem i ordning. Så Tre sekunder får ni läsa sist i så fall. Väntar med spänning på deras nya bok!!

Jag brukar också alltid köpa någon kokbok på rean eftersom jag är mycket förtjust i att laga mat och testar gärna lite nya recept. På Åhlens hittade jag inte en kokbok men väl en bakbok som jag tyckte såg jättefin ut så då blev den också inhandlad.

Kolla in mina reaböcker här nedan!






Denna bok blir den första jag läser av JON NESBO, ska visst vara mycket bra!

 

Peter James tidigare bok har jag läst, Levande Begravd, en riktigt bra deckare! Rekommenderas!



VISST VERKAR DENNA BAKBOK LÄCKER!
Fixar några recept på bloggen när jag har testat godsakerna.




Kommentarer
Postat av: Ingrid

Snömannen och Ett vackert lik är dööööööööbra !

/ Ingrid

2010-03-04 @ 12:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0