SJUK JUL

Efter en kämpig julhelg har jag nu lyckats kravla mig fram till datorn, en ordentlig influensa med lunginflammation som följd samt en avbiten tand kunde ha gjort mig gladare.......Besök hos både läkare och tandläkare har gjort mig riktigt härdad. Som grädde på moset fick jag även en vinterkräksjuk man att ta hand om. Sjuka karlar vet ni..........!!!

Som tur är har vi haft dotter och son hemma över helgerna som kunde hjälpas åt med både butik och snö.

Sonen A har spelat annandagsbandy så klart!! mot Skutskär där hans lag Borlänge/Stora Tuna förlorade med 2-4, men idag blev det vinst mot Västanfors med 5-4. Hurra!!!! för nykomlingarna i Allsvenskan, Borlänge/Stora Tuna!!



Dotter A skottar snö på vår altan!!



Kul bild på sonen A från matchen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0