FORMEX och Skånesemester!

Ska nu försöka att komma igång med bloggandet efter en lååååång och skön semester.

Min sista semestervecka påbörjade jag på FORMEXMÄSSAN i Stockholm. Inhandlade en del nyheter till hösten samt var i kontakt med en del nya leverantörer. Utetemperaturen i Stockholm var +30 gr och samma temp inomhus! Puh och pust, svettigt men kul! Bilder på nyheterna kommer eftersom...

Fortsatte sedan min semester med en tripp till Skåne med fokus på Österlen och därefter Helsingborg samt Helsingör i Danmark. ÖSTERLEN! en verklig pärla....hittade även till Friden som är en gårdskrog vid vägs ände mitt på Österlen där kan man äta deras berömda vedugnseldade pizzor. Det var nog en av dom godaste pizzor jag har ätit, ever!!

Efter avslutat besök i Skåne fortsatte resan mot Vänersborg till dotter med sambo via Båstad och Halmstad.

I Vänersborg gick jag på bandy för första gången i deras fina hall där dom spelade mot ett ryskt lag (Volga), uddamålsförlust med 5-4, men jag har aldrig förr varit på bandy och varit barfota i skorna!!!

Lägger ut några bilder från min tripp! Fortsättning följer.....




Brösarps backar!! samt pizza från Friden!




Här mådde vi inte alls illa!! Hade t o m en pool utanför vårt rum!!



Kiviks alla äppelträd, många många cider drack vi!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Å inte är jag nå avundsjuk heller (suck) underbara bilder du tagit...känns som jag knappt varit utanför staketet denna sommar. Penseln sitter som gjuten i ena handen å med den andra har jag lagat mat å druckit vin.

2010-08-19 @ 20:48:59
Postat av: Ingrid

Du förstod att det var min kommentar va ?????

2010-08-19 @ 20:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0