Toppenkväll på Tonhallen!!

Efter att ha kommit hem från Vänersborg är då butiken öppen som vanligt igen. Ikväll (torsdag) hade jag hjälp av min syster som höll butiken öppen medan jag var på Tonhallen och såg Claes Malmberg Live.

Claes Malmberg, med två musiker, över dryga två timmar i två akter är en hisnande resa. Inget är för heligt att skoja om och han gör det med en sådan sanslös tajming och rutin och med ett minspel som stundtals gör det svårt att sitta still i stolen. Jag skrattade konstant i två timmar förutom mellan dom lysande sångnumren som det också bjöds på. Nej det blev verkligen en toppenkväll och TACK till snälla syster som hjälpte mina kunder ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0