Oj oj ...

Oj oj oj vilken match!! Ja bandymatchen ikväll mellan Edsbyn och Sirius, andra semifinalmatchen slutar alltså 5-4 till SIRIUS efter sudden. Ja Grattis Sirius och Erik Sundin f d spelare i Selånger !! Nu blir det riktigt spännande dom kommande matcherna. Ja ni måste stå ut med lite bandysnack också......men nu till DrömRum....

Premiären för öppethållandet sista lördagen i månaden blev verkligen en succé. Ett tag kändes det som om det var julrushen som hade dragit igång. Jätteroligt att så många hade uppmärksammat denna lördag. Nästa lördagsöppet är den 28 mars.

Har kollat in en del nya leverantörer och är på gång att beställa höga kanonsnygga golvkyrkljusstakar (oj vilket långt ord det blev) och orientinspirerade fönsterlampor i silver eller rost och lite annat smått och gott. Hoppas bara att dom fortfarande finns i lager.
Idag har jag även inhandlat ett sååå fint presentpapper till butiken så när ni vill ha fina paket till era presenter så har ni kommit rätt, det är viktigt viktigt med fina paket..

Laddar nu för öppethållandet i morgon kväll då ni är välkomna .
Inspirationsbilder kommer under veckan så kika in lite då och då...

Kommentarer
Postat av: An

2009-03-11 @ 11:47:14
Postat av: Annie

Jag vet inte riktigt vad som hände men inlägget som är postat av An är också mitt. Kände för att skriva två även om det första inte blev så långt. Hur gick det igår mammis? Det blev så sent så jag hann inte ringa och fråga. Men det gick säkert strålande. Idag är jag ledig och tänkte gå bort till globen och shoppa lite. Ska även ha tjejerna på besök ikväll så vi tänkte bjuda på pannacotta med hallon. Ringer dig om receptet. Puss puss

2009-03-11 @ 11:50:20
URL: http://lifeonair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0