Nyheter, bandy och kalas

Vilken vecka att ha varit hektisk. Jobbade på mitt vanliga jobb hela veckan, mycket nyheter som ska fastna......ja har man jobbat så länge som jag har gjort på samma ställe skulle man kunna tro att allt går på rutin, men icke....det verkar numer vara en sport i att förändra så mycket som möjligt.

Apropå sport så är ju min sport BANDY, så nu när VM går så förstår ni att tevetittandet har intensifierats. Sverige spelar nu final mot Rysslad imorgon söndag så då blir det ytterligare några timmar framför teven. Selånger Bandy som spelar i en helt annan division hade också match idag så Gärdebanan besöktes några timmar också. Förlust idag men vi får ta nya tag nästa match.

Svärmor och dotter fyllde 100 år tillsammans denna vecka så två stora smörgåstårtor till svärmor i tisdags gjordes på måndagskvällen för leverans till henne och tacos bjöds det på när dotter fyllde 25 igår. Alla i tjocka släkten var här och firade henne och samtidigt önskade henne lycka till nu när hon flyttar några månader till Stockholm för att praktisera på SR och radiosporten.

Har nu mellan alla uppdrag kikat och beställt varor för våren till bla Jeanne d´Arc, Chic Antique mfl. Har även hittat några
nya leverantörer som verkar spännande. Stora vita kors i patinerat vitt, zinkhus och bokstäver i rost hoppas jag nu ska kunna komma under våren samt mycket mycket mer...

Imorgon ska vi ha julgransplundring.........undrar vad jag ska lägga i påsarna??..för visst ska vi ha fiskdamm också...!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vad spännande det låter med alla nyheter. Hälsa dottern grattis och lycka till i Stockholm.

Kram

2009-01-25 @ 14:22:56
Postat av: Annie

Hej mamma! Smörgåstårtorna hos farmor var supergoda som vanligt och alla i tjocka släkten älskade tacosen på min födelsedag. Tack för ett superkalas. Nu kommer jag hem i morgon och kanske vi kan ta någon lunch med familjen i veckan innan jag åker. Hoppas att det går bra ikväll. Kramar

2009-01-27 @ 15:02:41
URL: http://lifeonair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0