Toppenhelg !!

Skönt med ett avbrott i vardagen........i helgen fick Stockholm besök av oss och helgen blev verkligen lyckad med god mat och toppenkonsert med Robbie Williams och jag säger bara det, WOW vilken show och vilken artist !!
Kunde inte bli så mycket bättre...
 
Ja ni ser vad nöjd jag ser ut ...
 
Stockholmstips....Gillar ni tapas måste ni besöka Caliente !!
Bananpannkaka på f d Sabai Sabai....himmelskt gott !!! Ett måste när jag är i Stockholm..

Hit gick vi inte.............passade liksom inte våran plånbok.....
 
Ser att det är svårt att läsa på skylten MEN här är Nathalie Schutterman........och jag gick inte dit heller........passade nog inte min plånbok här heller.....men Mickan i Solsidan är ju stammis här, Var ju ganska lyckat att jag strax efter mötte Josefine Bornebusch på en annan gata...kul !!
Vy från vårt hotellrum......under takåsarna i Par....nej Stockholm var det...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0