Tack alla mässbesökare!

Tack alla mässbesökare som besökte min monter på Timrå trädgårdsmässa! Trots det fina vädret och betydligt färre besökare i år på denna fina mässa så hittade i alla fall MÅNGA till min monter. Tack för alla fina omdömen om min monter och mina varor!!

Storsäljare blev den franska lemonaden som hade en strykande åtgång......påfyllning är beställd men det finns också några flaskor kvar i butiken...

Jag hade också till denna mässa tagit hem några ringar i plast som matchar sommarens alla färgglada kläder och brunbrända händer. Många av dom hade ju blommönster så jag tyckte att dom passade så bra att ta med.
Dessa hade också en strykande åtgång så just nu finns några få kvar men nya är beställda!

En ny trevlig bekantskap som blev förtjust i ringarna var Eva-Lott som stod för maten på mässan. Hon bjöd på morots- och palsternackssoppa samt en supergod rabarberkompott. Receptet hittar ni på hennes blogg som jag länkar till. Om ni tycker att ni känner igen henne från någonstans så var hon med i programmet Årets Mästerkock! Supertrevlig tjej! http://www.evalottlangberg.com/



Kolla in dom superfina plastringarna!!



Nej, det är inte jag som är på sniskan,,,,,,,,det är min Iphone som stökar till det när jag ska spara bilden på datorn. Bilden VILL inte sparas åt rätt håll!!! Är det nån som vet hur man gör?? I alla fall så är det jag
och Eva-Lott som poserar på mässan. Gå in på hennes blogg och kolla in receptet på soppan och kompotten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0