Trädekorationer som sänggavel!

Som jag har skrivit om tidigare så är en ny säng inhandlad. Har nu bäddat den och fixat en sänggavel. Det blev ju mycket som skulle fixas till denna säng eftersom vi har haft en säng med ram och gavlar tidigare. Här blev det ju sängbotten, madrassbotten och bäddmadrass, tre lager säng!! Eftersom jag inte ville ha madrasserna synliga så fixade jag sängkappor och då räckte ju inte EN eftersom sängen är för hög för alla sängkappor. Jag fick helt enkelt köpa två som jag lade mellan två lager madrass. 

Nu har jag tagit hem jättesnygga STORA trädekorationer som jag har satt som sänggavlar. Dessa tar jag hem på beställning då priset ligger på 1850:-/st. Måtten är 90 x 90 cm så två stycken passade exakt till en dubbelsäng! Fler modeller och färger finns också. Hör av er för info om ni vill beställa!

Visst blev det rätt så snyggt?





Kommentarer
Postat av: carin

Hej! Har samma problem med inhandlade säng , resårbotten,resårmadtass och bäddmadrass. Hur gör jag för att kunna använda sänglappa? kan du inte lägga upp bild på hur du gjorde med din säng för att få sängkappan snygg. ?

2012-02-14 @ 22:45:48
Postat av: Anonym

Det kommer....

2012-02-15 @ 22:01:43
Postat av: Anna

Hej,

Fin sänggavel..



Om du är intresserad av stoppade sänggavlar kan jag rekommendera företaget AZ Design. Där kan du beställa din helt unika sänggavel.



Jag blev jätte nöjd med min, var även bra leveranstid.



Hälsningar Anna

2012-03-01 @ 23:22:16
URL: http://www.azdesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0