Vårkänslor!!

Äntligen lite värme idag och en hel del sol....detta gav mig inspiration till en nyttig fredagsmiddag och massor av blomfrön som ska sås så småningom...



Krassefrön köpte jag flera påsar av....är ju så fina att ha i sallader också...



Hittar ni denna citronolja någonstans så KÖP DEN...ska kolla om jag hitttar den här i stan någonstans så att jag kan tipsa er. Den är verkligen beroendeframkallande..SÅ GOOOOOOOOOOOD!!!!!! på både sallad och bröd!



Kom också ihåg att det är lördagsöppet i morgon den 28 april mellan 11-15 då ni kan köpa TRE kuddar men betala endast för TVÅ, jag bjuder på den billigaste!! Se nedanstående inlägg där jag har lagt upp några nya bilder på ytterligare kuddar!!! VÄLKOMMEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0