Några bilder från en liten semestertripp!!




"Filmfabriken" i Trollhättan Trollywood!

Tänkte försöka mig på en ny karriär i sommar men alla Hollywoodstjärnor hade tagit semester så jag kollade in några andra tänkbara alternativ....



Cloettafabriken i Linköping!

Nja.....det skulle nog bli för mycket ätande så jag ger upp tanken på en karriär inom chokladbranchen. Handlade i alla fall...Bla Punchflaskor!!



Onödigt men GOTT!!



Med utsikt över takåsarna efter att ha gått upp för vindlande trappor i Norrtälje är nog detta mer min grej...Mysiga caféer!!!



Mums!!



Ett annat mysigt café!!  Detta i Västerås....



Bild från Västerås vid caféet Kalle på Spången!



Så här ser det ut när man kommer till Vänersborg, på bandybilden till höger ser man svärsonen J på bild!! Kul va!!



Jag och dotter A under en ENORM ek i Trollhättan!! Kan ni fatta vilka jätteträd...



En bild från Wij trädgårdar i Ockelbo, fantastiskt fin trädgård, det var bara synd att det regnade när jag var där.



Som ni ser hade vi även vägarna förbi Ullared så vi tog en sväng dit också. Jag törs nästan inte skriva det men den dryga timmen som vi var där räckte gott för mig. Det var ungefär som min man sa..det kändes som om man var i en myrstack..Nja..lite handlat blev det i alla fall men som paret framför oss till kassan sa när dom såg våran vagn.....Men ni blir då inte fattiga här i alla fall.... stämde nog rätt bra. Kul att ha sett det i alla fall!!

















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0