Vart tar tiden vägen??

Veckorna och dagarna bara rusar iväg och jag känner att jag inte riktigt hinner med allt jag VILL göra. Massor av ideer och planer finns det och jag hoppas att jag kan förverkliga minst hälften av dem. Har funderingar på att göra butiken lite större så småningom med ett rum med orientalisk touch, vad tror Ni om det ??  Min lantliga stil med franska, danska och svenska influenser ska naturligtvis vara min grund men om jag har ett särskilt rum för det andra tror jag det skulle bli kanonbra. Har redan kollat in en del härliga lyktor i vitt, turkos och rödrosa glas.

Att städa och rensa känns också som ett måste så både Fyndlagret och Erikshjälpen kommer att få några besök av mig den närmaste tiden. För att kunna köpa lite nytt måste man ju göra sig av med något gammalt.

Till butiken kommer det varor i stort sett varje vecka. Det senaste var jättefina glaskupor i två storlekar, jättefina plåtalmanackor med ljuvliga blommor och vita plåtlyktor i fem storlekar. Ljuvliga fågelburar och sjukt snygga diskställ som min dotter säger finns också i butiken just nu.

Då jag har problem med bildöverföringen kommer massor av bilder senare.........jag har sagt det förut va...men jo det kommer.....

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Kanske dax att dra ner på arbetstiden på ordinarie arbete och ägna din tid till det du är bäst på. Tänk va många år du slösat bort på...ja du vet.. ?!! L

2009-06-17 @ 15:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0