Renhornskrona till Väners....

Efter att ha varit till Vänersborg och firat min 30-åriga dotter är jag nu hemma igen. Gjorde även ett besök hos en av mina grossister och passade på att handla en del. Nyheter inkommer nu varje vecka till butiken...så det är väl värt att göra ett besök. Nu på lördag den 1 februari är butiken öppen mellan 11-15.
 
En av dotter A:s 30-årspresenter visar jag här:
 
Denna ljuskrona tog oss ca 14 dagar att göra samt en del meningsskiljaktigheter !!? Svårare än vad man kan tro...min man skruvade ihop den efter att vi lade pussel med hornen MASSOR av gånger. Här i deras kök passade den fint.....äntligen fick hon den så åtråvärda renhornskronan..
 
God mat....surf & turf...
En supergod glasschokladtårta !!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0