Hallå!!!

Hej alla ni som kikar in på min blogg ibland. Ja jag vet att jag har varit dålig på att blogga en tid men jag hoppas att jag kan bättra mig nu under detta år. Många vet att jag har varit sjukskriven under en lång tid men att jag sedan några månader tillbaka är tillbaka på mitt jobb inne i stan. Har haft stor hjälp i butiken av min man, mina barn och svärdotter. Är nu tacksam över att jag känner mig starkare för varje dag men jag får bakslag ibland. Backar då bandet och jag börjar nu lära känna igen signalerna.
 
P g a inventering och en lite för trång almanacka kommer jag att ha stängt lördagen den 25 januari men i stället kommer det att vara öppet lördagen den 1 februari. Då hoppas jag också att jag har hunnit få hem en del varor som är beställda. Butiken kommer under dom närmaste veckorna att fyllas av såååååå mycket snyggt........speglar, marmor, glaslyktor, lampor mm.....
 
För övrigt tycker jag att det är underbart att snön och vintern äntligen har kommit. Kanske kan jag spänna på mig skidorna någon dag och ta en tur.....
 
Några bilder kan jag också bjuda på....inte världens bästa men ändå.....kanske kan ni ana dessa nyheter som är på ingång...
 
I trä är dessa lampfötter....
 
Koppar, zink och i benvitt är dessa fina lampor med träfot...
 
Stor lampa ca 40 cm i dia, svart med koppar. Snyggt sken eftersom insidan är i koppar..
 
Sommarens läckraste tält i canvas..... Endast beställningsvara. Tänk att den första leveransen redan är slut hos leverantören och nu ligger leverans på detta tält till v 20!! Pris: 2495:-
Här en bild från hallen sedan jag plockade bort julen...
 
Nej nu är det dags att tänka på refrängen och ladda inför morgondagen då min svärmor fyller 80 år!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0