Ändrade öppettider 2013 samt 25-50% rabatt i butiken!!

GOTT NYTT ÅR till Er alla!!!!
 
Det nya året börjar vi med att fortsätta med erbjudandet om 25% på hela sortimentet i butiken med undantag för några smycken. Erbjudandet gäller under hela januari och februari samt att på en del utvalda varor är det hela 50% rabatt.
 
Passa på att fynda!!
 
Törs ni inte vänta så besök butiken redan nu på torsdag den 3/1 då det är öppet mellan 18-21. Därefter är butiken endast öppen på tisdagar mellan 18-21 samt sista lördagen i månaden mellan 11-15.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva "grannen"

Hej
Har du kvar vasen i fattigmans silver 299 tror jag den kostade? kan jag få tinga den snälla.... Kan inte komma nu på tisdag då jag är borta.
Kramizar Eva

Svar: Jag lägger undan den åt dig......299:- minus 25 % rabatt!!!/Geine
DrömRum

2013-01-09 @ 17:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0