Ny tv-bänk

Visar vår "nya" tv-bänk som jag tycker är riktigt fin. Köpte den på ett loppis i sommar och var kanske tänkt som soffbord men den psassade bättre så här eftersom vår tidigare tv-bänk var av det modernare stuket och inte riktigt passade in.......
 
 
Kyrkljusstaken som ni ser till höger finns i butiken liksom skyltarna. Klockan är slutsåld men en liknande finns i en beige färg.
 
 
Denna lampa/fågelbur är riktigt häftig och kitchig tycker jag. Min man förstod inte alls charmen med den förrän jag hängde upp den och även visade honom att det var det senaste och att det fanns liknande i tidningen Vakre Hjem & Interiör för några nummer sedan. Du kan handla den i butiken om du vill ha en likadan.
 
Från tidningen Vakre Hjem & Interiör...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0