Inspirationsbilder!

Några bilder från mig....
 

Gamla "träskor" hänger i min vita stege i vardagsrummet.....
 

Denna lampa köpte jag på ett loppis i Vänersborg......lite knepigt var det att dra om elen i den, vi fick kapa upp skarven mot varje förgrening......har inte målat om den utan den fick se lite shabby ut. Sänggavel från butiken!
 

Gammal skavd byst som jag blev förtjust i när jag var på ett loppis. Frågade vad den kostade och fick till svar att jag skulle få den gratis om jag handlade något annat av honom...och det gjorde jag.....!!
 

Min mormors och farmors gamla spetsar i fin korg. Titta också på den gamla fina saxen, formad som en fågel.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hej undrar om du har den fina vita ugglan till försäljning, vad kostar den och i så fall har du öppet ikväll? Maila mig gärna svar.

Tack / Anna-Karin

2012-09-18 @ 08:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0