Mässa i helgen!

Äntligen var det så dags för Medelpads trädgårdsmässa! Så lagom till årets varmaste dagar också.....många hade nog valt att stanna kvar ute i det fina vädret idag men mässan som fortsätter i morgon söndag är verkligen väl värd ett besök. Visar er några bilder från min monter...fler bilder kommer sedan. Min försäljning gick superbra och den franska lemonaden fick fyllas på flera gånger så det var verkligen en strykande åtgång.

Roligt att mina varor uppskattades av så många och jag ser verkligen fram emot morgondagen då jag tror att hallarna kommer att fyllas med nya entusiastiska besökare! 






Kommentarer
Postat av: Eva-lott Långberg

Tack för ett trevligt bemötande på trädgårdsmässan.. Vilken fin blogg du har.. Hälsningar Eva-Lott

2012-05-29 @ 12:12:26
URL: http://Eva-Lotts Kök & Livsstil
Postat av: Eva-Lott långberg

Fel sökadress på mig :))) man är inte den duktigaste på detta .. Bättre å laga mat :))

2012-05-29 @ 12:14:11
URL: http://eva-lottlangberg.com
Postat av: Geine

Tack själv! Har lagt en kommentar på din blogg. Har också lagt ut fler ringar på bloggen!

Hälsn Geine

2012-05-29 @ 22:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0