Boktips!

Köpte Kråkflickan och Hungerelden på bokrean för 69:-/st efter att personalen på Bokia hade rekommenderat dem till mig. Har varit lite tveksam till böckerna men efter att ha läst några kapitel och kommit in i den första boken kunde jag nästan inte sluta att läsa. Det är tur att vissa kapitel är ganska korta, ibland bara en sida, så att man kan få lite andrum. Men försök låta bli att läsa........

Kråkflickan är den första delen av trilogin. Hungerelden den andra och Pythians Anvisningar den tredje och sista delen. Eftersom jag läste ut Hungerelden i går kväll var jag bara tvungen att springa på bokhandeln på lunchen idag för att köpa den sista delen som kom ut i maj i år!!

Vill också ge er Gefle Dagblads recension som lyder:
"Sopar banan med Stieg Larsson! För m ni är som jag, som knockades fullständigt av Kråkflickan, så lovar jag att ni inte kommer att bli besvikan på Hungerelden. Den är så enastående bra och så oerhört spännande att jag inte begriper hur jag ska klara av att vänta in del tre."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0