Mission impossible!!??

Har länge tyckt att jag skulle behöva ett skåp för förvaring på övervåningen så förstår ni vad lycklig jag blev när jag hittade detta fina skåp.........ja, det kan bli superfint......!.......på ett antikloppis. Priset var överkomligt så jag slog till direkt och såg för min inre syn hur fint det skulle passa där jag hade tänkt det.
 
 
Färdigskrapat och med pensel i högsta beredskap tänkte jag måla skåpet på plats. Sonen A och maken lovade att bära upp det så jag kunde börja måla direkt, Ja då var det dags....MEN......hur gärna vi än ville så ville inte skåpet till vår övervåning!!!!!!! En DECIMETER för högt....eller var det bredden.....ja jag vet inte vilket men mina planer gick inte i lås i alla fall. Nu står skåpet mitt på vårt vardagsrumsgolv och visst har jag börjat smida andra planer för det men då måste jag flytta på en del andra möbler så.......Jag kan ju tillägga att vi pratar inte sååååå mycket om skåpet, min man och jag, vi undviker ämnet....!!
 
Nästa gång ni får se skåpet är det färdigmålat och superfint!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0