Kuddar i pastell!

Nu äntligen är julen utstädad.......ja efterdom jag har haft jul ända sedan den 14 november känns det riktigt skönt att städa ut den. Det märks också att många vill ha något nytt och ljust hemma nu när alla julsakerna plockats undan. Många har besökt butiken för att handla nya lampskärmar, vita ljusstakar, nya kuddar osv.. Alla mina leverantörer har också skickat mig kataloger och mail på alla superfina varor som nu erbjuds.

Det vita finns kvar men mycket pastell är på väg nu, liksom mycket naturliga material som trä t ex. Själv tycker jag att man ska känna efter vad man trivs bäst med och försöka hålla sig till det och komplettera med lite nytt ibland. Industrilooken håller sig också kvar så det känns som om det finns en stil för alla smaker.

Dessa vackra sammetskuddar i pastelliga färger är beställda, kunde inte motstå dem!


Kommentarer
Postat av: Annika

Vart har du köpt kuddarna? vet du något ställe som säljer i Sthlms trakten? vad kostar dom hos dig?

Tack på förhand! MVH Annika

2012-01-25 @ 17:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0