70 mil till Vänersborg...enkel resa!

I helgen har vi varit i Vänersborg hos dotter A och hennes sambo J. Fredagen ägnade jag och dotter A åt shopping hos en återförsäljare som vi besökte. Vi blev mycket väl omhändertagna så vi kände oss som riktigta VIP-gäster.
Jag beställde så mycket snyggt till butiken och mer ville jag egentligen handla men det kostar ju också........så nu hoppas jag på mycket kunder före jul. En hel del varor kunde jag redan nu ta med mig hem så hyllorna är mycket välfyllda. Bilder kommer...

Fredag kväll var det dags för bandy då Vänersborg skulle möta Hammarby i seriepremiären, matchen slutade 6-6 och det var en mycket händelserik match!!

På lördagen vaknade vi av att massor av knallar dukade upp sina försäljningsställen under tidiga morgontimmen och när vi kom ut så var hela Vänersborgs gator och torg fyllda av knallar. Köpte en fantastisk fin pläd av islandsfår, har lagt den på min fina gamla soffa så kolla bilden!



Några loppisar besökte vi också så klart, inhandlade ett par supergamla skridskor som jag ska göra något roligt av.



Kolla in krokarna!!



Detta är en av de goda rätter dotter A fixade. Här är det kycklingfiléer som ska in i ugnen, fyllda med lite godsaker. GOTT!!



Lite styling hos dotter med sambo......det gamla brevet i förgrunden finns att köpa i butiken.



Jutegardinen med det fina trycket!!



Här der ni det fina trycket. Gardinen finns i butiken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0