Supertidig JUL!!!!

Ja, så här tidigt har jag nog aldrig haft jul hemma, redan den 14 november är det i stort sett pyntat och KLART!!!
Efterdom det knappast är någon julhelg att tala om så är det väl lika bra att dra igång, eller hur....?

Nej skämt åsido...jag blev för några veckor sedan kontaktad av en av våra lokala tidningar som ville komma och göra ett litet julreportage hemma hos mig. Efter viss tvekan så tänkte jag att ja för sjutton det kan dom väl få...så igår var dom här och fotade min julpyntande. Med ett heltidsjobb inne i stan och öppethållande i butiken samt en del åkande till både Västerås och Vänersborg så har det varit stressigt och nu känner jag mig ganska nöjd och har nu för avsikt att slappa ända fram till jul........

Eftersom jag nu fick en hel del julstämning när jag har spelat julsånger och pyntat så passade jag även på att bjuda mina arbetskamrater på lussekatter på fikat idag. Dom gjorde lika stora ögon som mina grannar säkert har gjort då dom har sett både julstjärnor i fönstren och God Jul hälsningar på vår bro samt sett mig kånkande på adventsgranar dom senaste dagarna....Kanske jag ska ta och skicka julkorten också, fick ju en påminnelse från posten idag om att man ska vara ute i god tid....!!

GOD JUL!

En LITEN titt!




















Så här blev skridskorna som jag köpte på loppis.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Fint! :D Jag har för övrigt också julpyntat. ;-) Åker ju hem i mitten av december, förhoppningsvis, och då vill man ju hinna njuta lite av de lilla pynt man har här innan. Även fast det inte är någon snö än, jag längtar!

Kram

2011-11-16 @ 21:05:52
URL: http://mylifeasisabell.blogspot.com
Postat av: ELIN & ANDRÉ

Fin fint! God Jul då så här mitt i November! hahaha.

2011-11-17 @ 00:39:17
URL: http://doyathang.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0