Lördagsöppet och Mors dag!


Passa på att besöka butiken nu på lördag den 28 maj då det är lördagsöppet!

Många fina morsdagspresenter båda stora och små finns i butiken, nägra tips....



Det lilla hjärtat kostar 25:- och pinnen som det hänger på 20:-



Zinkhus med plats för värmeljus att hänga eller ha det stående, 159:-



Nästan alla mammor gillar choklad! Skylt 149:-. Ängeln på pinne i förgrunden 29:-



Skylt 169:-



Fin griffeltavla med sudd och krita. Pris 89:-
Fina små ljuslykor i silver och vitt, 39:-



Skylt 139:-



Kanonfin tekopp 150:-



Komplettera tekoppen med denna skylt för 89:-



Hjärtliga gratulationer kommer denna fina duva med...

Detta och mycket mycket mer finns nu i butiken. VÄLKOMMEN!!




Kommentarer
Postat av: Ängla

åh herregud vilka fina saker! har du några drivhus? eller kommer du köpa in några? är så himla sugen på att inhandla ett.. men hittar inga fina. vill helst ha ett vitt. kram

2011-05-29 @ 22:18:40
URL: http://anglaa.blogg.se/
Postat av: Emma S

Hej. Va roligt att du kikat in. tack så mycket, vi mår bara bra, fast att det är fullt upp hela dagarna. Men jag njuter av livet :) Hoppas att du också mår fint! Tyärr så säljer jag inte längre men kommer ihåg den där krämen, den skulle jag själv också ha behövt :)

jag har ju fortfarande inte lyckas ta mig förbi dig, men det kommer ;)



Hälsa med dig. kram kram

2011-06-06 @ 21:04:07
URL: http://endaghosemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0