Bandyhelg!!

Efter att ha fixat lite i butiken mellan alla röda dagar tog jag och min man en liten "minisemester" och drog till Borlänge i helgen för att kolla på allsvensk bandy mellan sonens lag Borlänge Stora Tuna och mot på lördagen Katrineholm och söndagen Kalix. Tyvärr två förluster men Borlänge kämpar tappert vidare för att försöka hålla sig kvar i allsvenskan.

Kul var det i alla fall att träffa son med sambo som även dom övernattade i Borlänge så vi kunde umgås lite mellan matcherna. Åt gott på hotellet på lördagkväll och en härlig hotellfrukost på söndagmorgon. Annars tycker jag nog inte att Borlänge tillhör dom mest attraktiva städerna jag har varit i.... Efter match på söndagen drog vi hemåt till Sörberge igen i halkan och son med sambo åkte hem till sitt i Västerås.

I morgon onsdag är det yoga kl 18 och sedan följer jag en ny match via dator när Borlänge spelar mot Köping.
Hoppas på vinst....!!



Man och svärdotter på Tunet i Borlänge!! VÄLKLÄDD!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Här var man visst bandymodell. Haha ! Kram

2011-01-20 @ 22:18:11
URL: http://galleri.blogg.se/doyathang

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0