Vänersborg och Västerås!

Har nu kommit hem efter en liten tripp, 70 mil enkel resa, till både Vänersborg och Västerås där min dotter resp son bor. Vi hann både titta på bandy och kolla in dom loppisar och antikaffärer som fanns i närheten. Tog även några tripper till Trollhättan, Uddevalla och t o m Lysekil där vi köpte färska räkor som vi sedan smaskade på till kvällen!

Kan för övrigt nämna att i Västerås har dom ett kanonbra ställe att äta på som heter Spicy Hot, mycket prisvärt!!
Massor av god mat på tallriken och billigt! Kolla bara min tallrik!!



När jag kom hem hade jag sex kartonger att packa upp! Massor av nyheter både i zink, vitt och antiksilver!



Jättefin silverlykta/vas, höjd 13 cm!
Pris: 99:-

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad roligt att du har en blogg! Nu är jag ännu mer peppad att komma och handla lite smått och gott till min nyfixade lägenhet :-)



Ses snart!

Matilda Asklund

2011-02-21 @ 21:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0