GOTT NYTT ÅR!!

Såklart att jag ville önska ER ALLA en God Jul!!.........men tiden räckte inte till för att sitta vid datorn under julveckan......jag jobbade både i butiken och på mitt åtta till fem-jobb i stan, fixade middag för släkten som vi inte skulle fira julafton med på onsdagen och förberedde julfirande här hemma med mat på julaftonen. Dessutom var ju mina stora barn hemma i veckan och då har vi umgåtts så mycket som möjligt. Jag och dotter har t o m hunnit med några loppisar också och en riktigt snygg plåtburk fick pryda juldukningen i år.  Dotter A har nu åkt hem till Vänersborg eftersom hon skulle börja jobba i morgon men sonen A är fortfarande hemma några dagar till.

Ja så har vi då lyssnat på radiosporten och följt Vänersborg till seger över Villa Lidköping med 4-3, KANON!!
Ingen annandag jul utan bandy!! men i år framför radio och tv, första gången på massor av år.

Denna vecka har jag öppet som vanligt tisdag och torsdag mellan 18-21 samt nyårsafton mellan 11-15!! Kanske ni behöver någon gåbortpresent i sista minuten!!

I julveckan fick jag nya leveranser så massor av nyheter finns nu i butiken!

Visar några bilder från min jul och önskar Er alla Ett Gott Nytt ÅR!




En av juldukningarna med den fina burken jag köpte på loppis!



Den vackra burken igen...



Några vackra julkulor i fin gammal ask...



Saftsåsen till ris a la maltan!!



Gjorde denna blomdekoration till julbordet av rosor och nejlikor i en gammal kakform!



Det verkar som om jag var snäll i år för jag fick detta fina hjärta av mina barn i julklapp. Köpt hos Eva E i Sundsvall. Det kanske inte syns så tydligt men det är rött i acryl, jättefint!!



Promenadstigen!

GOTT NYTT ÅR!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0