Det funkade!!!!......

att baka i vispskålen från Mynte-serien (som Leila brukar använda)!!

Tänkte att jag skulle testa att baka i den eftersom det var en kund som frågade. För att vara första gången i denna form så får det vara acceptabelt. Här har jag gjort en saffranskaka som i vanliga fall ska bli klar på ca 35 min, men blev klar på ca 60 min! Fick testa mig fram till när den skulle bli klar, gräddningen tar ju längre tid eftersom skålen är rätt så djup. Tar med mig den till jobbet imorgon så får vi se hur den smakar också!

Kul gåbortpresent tycker jag. Köp en vispskål i fin färg och baka en kaka! Jag skulle bli superglad för denna present!

Finns nu i butiken: RÖD, VIT, ROSA, TURKOS, BEIGE och LILA. Pris 139:-

Kakan är inte så mörk som den ser ut......tog bilden med mobilen så det är inte den allra bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0