Loppisfynd i sommar

En hel del loppisar har det också blivit i sommar, lite har jag köpt, bl a koffertarna som ni ser på bilden nedan.
Fixade till dem med lite färg och jag tycker nog att det blev rätt så läckert.





Här är ytterligare en koffert som jag fyndade för 50:-!!, vet inte riktigt vad jag ska göra med den så just nu står den på förstukvisten med min lilla figur/filur.......



Min lilla kärlek till dom vita skålarna resulterade i ett köp av en rätt så stor sådan. Den har varit full med godis, nu är den halv............Fynd? Nja jag vet inte, jag betalade 150:- för den-



Detta halsband kunde jag inte motstå!!!!!!Har ni sett vilket läckert. Köpte det i Ö-vik på en butik som hade en del smått och gott. Detta var gjort av några tjejer i Stockholm som även sålde till Designtorget. Ja inte vet jag om jag kommer att ha det på mig någon gång men läckert är det att hänga det på en klänning som man har som dekoration.




Detta krön köpte min dotter A när vi var på ett loppis i Härnösand. Det var brunt och inte alls så fint som nu. Slipat och målat blev det så här fint och vips hade dom fått en "ny" säng.

Texten finns att köpa i butiken!! Dormir bien betyder Sov gott!!

Köpte lite annat också som jag visar på bild senare....



Kommentarer
Postat av: Maggan

Hej kom in på din blogg av en slump. Men herregud så fint och inspirerande blogg du har, lägger den i mina favoriter, om det går bra!?/Maggan

2011-08-16 @ 09:06:14
Postat av: Maggan

Har själv en blogg, den heter husnummerelva/Maggan

2011-08-16 @ 09:08:38
URL: http://husnummerelva.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0