82 Jewellery och andra nyheter

Massor av varor har nu kommit till butiken och mer väntas framöver, men det gäller ju att fylla på då det tar slut.

Många nya små ljuskoppar har kommit samt en hel del lampor både för tak- fönster och vägg. Adventslådor, zinkbrickor, ljusstakar mm.

Världens bästa (enligt mig) shower har jag också tagit hem. En duscholja som är helt fantastiskt bra. Baserad på SVENSK EKOLOGISK RAPSOLJA från Österlen i Skåne, doftar honey-almond. Fantastiskt dryg! Jag har använt min i 5 månader och har knappt hälften kvar!! Eftersom jag inte tycker om att använda hudlotion tycker jag denna är toppen då jag känner att jag inte alls behöver smörja in mig efter duschandet, 250 ml 189:-


En ny serie smycken har också kommit från det nya märket 82. Tuffa snygga!!
Här ser ni ett urval!



Pris på dessa smycken 399:-, 499:-





Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag skulle vilja ha NO20s, jag läste att du kunde skicka det då jag inte bor i närheten, finns det fortfarande kvar? tack på förhand!

2010-11-02 @ 16:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0