Mandom, Mod och Mänskliga möten!

Efter att ha varit i Piteå i tre dagar på konferens är jag nu hemma igen. Tre trevliga dagar med utbildning och en fantastisk föreläsning av Anders Wiman. Han bjöd på en annorlunda föreläsning med högt tempo, mycket allvar men också många skratt. Han har även skrivit en bok som heter Mandom, Mod och Mänskliga möten. Kan verkligen rekommendera denna föreläsare!

Detta resulterade ju i att jag inte kunde bemanna butiken i torsdags som vanligt, MEN då hade jag ju en fantastisk man som ryckte in!! Det enda som han var orolig för det var om NI kunder ville ha paketinslagning, men det hade ordnat sig det också visade det sig, skickade med kartong, papper och snören. TACK FÖR HJÄLPEN!

Så när jag kom hem väntade varor på att packas upp. Så vad tror ni hade kommit, jo en FÅGELBUR till. Ni som känner mig lite nu vet ju att jag är lite svag för just fågelburar. Denna var helt fantastikt fin, stor och rund i zink, men jag tänker nog pröva med att ställa en ute ett tag så att den får en lite rostig look!

Ett litet fint zinkskåp men nätgaller hade också kommit.








Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hade jag vetat att HAN stod i affär´n, så hade jag kommit direkt och jag hade inte lämnat stället utan ett "snyggt" paket under armen !!

2010-03-22 @ 18:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0