Sundsvalls Tidning på besök!

Ja, som ni kanske har sett så var det ett reportage i Sundsvalls Tidning idag söndag om MIG och mitt inredningsintresse. Med spänd förväntan har jag sett fram emot detta reportage men med så duktiga och trevliga tjejer från Sundsvalls Tidning som gjorde reportaget hade jag inte behövt vara orolig. TACK Ingrid jernberg och Anki Haglund på ST som hälsade på mig. Tipset hade dom fått av en väninna till mig sedan 45 år tillbaka!!! ja ni ser rätt, och snälla I du är fortfarande min väninna trots att det blev en del städning innan de skulle komma......Just att stå i centrum kanske inte riktigt är min grej men jag tyckte att reportaget blev bra så TACK alla ni som har ringt idag och tyckt om reportaget och alla ni andra som är så vänliga och gulliga mot mig.

Trådhyllan som visades i reportaget har redan tagit slut men jag har lyckats komma över några till så om det är någon som är intresserad så kontaktar ni mig så lägger jag undan en.

Fler plåtskyltar är också beställda så jag hoppas att de ska komma inom någon vecka.

Nu hoppas jag bara på att värmen och solen ska komma ordentligt så att man riktigt känner att NU ÄR DET SOMMAR!

Hej hopp tills vi hörs igen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0