Blinka lilla stjärna och lite till...

Eftersom alla ursnygga lyktor sålde slut nästan omgående lyckades jag göra ytterligare en beställning och NU KOMMER DOM IGEN!! under denna vecka har jag blivit lovad. Dessutom kommer även lite andra nyheter.
Bilder på de flesta av lyktorna har jag på bloggen sedan tidigare. Kika på dem en gång till och har ni fastnat för någon så VÄNTA INTE eftersom jag inte får hem några mängder av dessa utan ett fåtal av varje.

En nyhet som kommer är denna stora superläckra stjärna som man kan klä i vad man nu vill. Lite granris och belysning kanske är passande så här i juletider. Det kommer även hjärtan i samma stora storlek. Räknar med att ha dessa i slutet av denna vecka.



Fina små glas till glöggen. Med metallkopp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0